Vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování – Bc. Barbora Eimannová
Bc. Barbora Eimannová
Bachelor's thesis
Vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování
The Impact of the COVID-19 Pandemic on Consumer Behavior
Abstract:
Tato bakalářská práce mapuje kompletní změny ve spotřebitelském chování za doby pandemie COVID-19. S touto krizí se řada spotřebitelů přeorientovala k jiným hodnotám ve všech oblastech života a spotřebitelské chování nevyjímaje. Teoretická část s pomocí odborné literatury je koncipována do dvou hlavních částí, a to spotřebitel a ekonomika pandemie COVID-19. Obě tyto části spolu úzce souvisí a vzájemně …moreAbstract:
This bachelor's thesis maps the comprehensive changes in consumer behavior during the COVID-19 pandemic. During this crisis, many consumers shifted their values across all areas of life, including consumer behavior. The theoretical part, based on academic literature, is divided into two main sections: the consumer and the economics of the COVID-19 pandemic. These two sections are closely related and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 6. 2024
Thesis defence
- Date of defence: 3. 9. 2024
- Supervisor: Ing. Josef Vojta
- Reader: Petra Průšová, Ing.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
EIMANNOVÁ, Barbora. \textit{Vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2024. Available from: https://theses.cz/id/c24lrp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / specializace:
Creative Marketing and Communication / Management in Creative Industries
Theses on a related topic
-
Consumer behavior of luxury watch buyers in the pre-purchase phase of the customer journey in Germany
Martina Möstl -
Customer journey studentů na stážích v České televizi
Šárka Hrůzová -
Importance of Online & Offline Touch Points within the Customer Journey
Natia Manjgaladze -
Online recenze a jejich účinky na spotřebitelské chování
Ivana Dubišarová -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Nákupní zvyklosti hotelových hostů v České republice
Jitka Štrossová -
Nákupní preference spotřebitelů v době koronaviru
Natálie Nodesová -
Vliv spotřebitelských zvyklostí na nákupní chování
Andrea Foltová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights