Vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování – Bc. Barbora Eimannová
Bc. Barbora Eimannová
Bakalářská práce
Vliv pandemie COVID-19 na spotřebitelské chování
The Impact of the COVID-19 Pandemic on Consumer Behavior
Anotace:
Tato bakalářská práce mapuje kompletní změny ve spotřebitelském chování za doby pandemie COVID-19. S touto krizí se řada spotřebitelů přeorientovala k jiným hodnotám ve všech oblastech života a spotřebitelské chování nevyjímaje. Teoretická část s pomocí odborné literatury je koncipována do dvou hlavních částí, a to spotřebitel a ekonomika pandemie COVID-19. Obě tyto části spolu úzce souvisí a vzájemně …víceAbstract:
This bachelor's thesis maps the comprehensive changes in consumer behavior during the COVID-19 pandemic. During this crisis, many consumers shifted their values across all areas of life, including consumer behavior. The theoretical part, based on academic literature, is divided into two main sections: the consumer and the economics of the COVID-19 pandemic. These two sections are closely related and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 6. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 9. 2024
- Vedoucí: Ing. Josef Vojta
- Oponent: Petra Průšová, Ing.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.Bakalářský studijní program / specializace:
Kreativní marketing a komunikace / Management v kreativním průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Consumer behavior of luxury watch buyers in the pre-purchase phase of the customer journey in Germany
Martina Möstl -
Customer journey studentů na stážích v České televizi
Šárka Hrůzová -
Importance of Online & Offline Touch Points within the Customer Journey
Natia Manjgaladze -
Online recenze a jejich účinky na spotřebitelské chování
Ivana Dubišarová -
Nákupní chování a nákupní zvyklosti teenagerů a seniorů: příklad města Brna
Adéla Švanová -
Nákupní zvyklosti hotelových hostů v České republice
Jitka Štrossová -
Nákupní preference spotřebitelů v době koronaviru
Natálie Nodesová -
Vliv spotřebitelských zvyklostí na nákupní chování
Andrea Foltová
Název
Vložil
Vloženo
Práva