Bc. Milan Tkáč

Master's thesis

Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů

Using online marketing tools to strengthen customer relationships
Abstract:
Cílem diplomové práce je doporučení nástrojů online marketingu ke zlepšení vztahu se zákazníky. V teoretické části jsou popsány výhody a nevýhody online marketingu, vysvětlen vztah k zákazníkovi v online prostředí. Dále nástroje online marketingu jako jsou Search Engine Marketing, Search Engine, Optimalization, Pay Per Click, Google Analytics, Emailing a sociální sítě. V praktické části je charakteristika …more
Abstract:
The main goal of this thesis is to recommend online marketing tools to improve customer relationships. The theoretical part describes the advantages and disadvantages of online marketing, explains the relationship to the customer in the online environment. Furthermore, online marketing tools such as Search Engine Marketing, Search Engine Optimalization, Pay Per Click, Google Analytics, Emailing and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 31. 8. 2022
  • Supervisor: Mgr. Milena Janáková, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management