Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů – Bc. Milan Tkáč
Bc. Milan Tkáč
Diplomová práce
Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů
Using online marketing tools to strengthen customer relationships
Anotace:
Cílem diplomové práce je doporučení nástrojů online marketingu ke zlepšení vztahu se zákazníky. V teoretické části jsou popsány výhody a nevýhody online marketingu, vysvětlen vztah k zákazníkovi v online prostředí. Dále nástroje online marketingu jako jsou Search Engine Marketing, Search Engine, Optimalization, Pay Per Click, Google Analytics, Emailing a sociální sítě. V praktické části je charakteristika …víceAbstract:
The main goal of this thesis is to recommend online marketing tools to improve customer relationships. The theoretical part describes the advantages and disadvantages of online marketing, explains the relationship to the customer in the online environment. Furthermore, online marketing tools such as Search Engine Marketing, Search Engine Optimalization, Pay Per Click, Google Analytics, Emailing and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/vlrmv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 8. 2022
- Vedoucí: Mgr. Milena Janáková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
Mikuláš Hrubý -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Využití online marketingu při budování firmy
Ondřej Kavalír -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Využívání online marketingu v internetových obchodech
Zuzana Nesvadbová -
Využití online marketingu ve vybraném podniku
Barbora Nováková -
Celebrity endorsement v online marketingu
Marie Neradová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková