Bc. Milan Tkáč

Diplomová práce

Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů

Using online marketing tools to strengthen customer relationships
Anotace:
Cílem diplomové práce je doporučení nástrojů online marketingu ke zlepšení vztahu se zákazníky. V teoretické části jsou popsány výhody a nevýhody online marketingu, vysvětlen vztah k zákazníkovi v online prostředí. Dále nástroje online marketingu jako jsou Search Engine Marketing, Search Engine, Optimalization, Pay Per Click, Google Analytics, Emailing a sociální sítě. V praktické části je charakteristika …více
Abstract:
The main goal of this thesis is to recommend online marketing tools to improve customer relationships. The theoretical part describes the advantages and disadvantages of online marketing, explains the relationship to the customer in the online environment. Furthermore, online marketing tools such as Search Engine Marketing, Search Engine Optimalization, Pay Per Click, Google Analytics, Emailing and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2022
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/vlrmv/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 8. 2022
  • Vedoucí: Mgr. Milena Janáková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management