Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů – Bc. Milan Tkáč
Bc. Milan Tkáč
Master's thesis
Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů
Using online marketing tools to strengthen customer relationships
Abstract:
Cílem diplomové práce je doporučení nástrojů online marketingu ke zlepšení vztahu se zákazníky. V teoretické části jsou popsány výhody a nevýhody online marketingu, vysvětlen vztah k zákazníkovi v online prostředí. Dále nástroje online marketingu jako jsou Search Engine Marketing, Search Engine, Optimalization, Pay Per Click, Google Analytics, Emailing a sociální sítě. V praktické části je charakteristika …moreAbstract:
The main goal of this thesis is to recommend online marketing tools to improve customer relationships. The theoretical part describes the advantages and disadvantages of online marketing, explains the relationship to the customer in the online environment. Furthermore, online marketing tools such as Search Engine Marketing, Search Engine Optimalization, Pay Per Click, Google Analytics, Emailing and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 6. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/vlrmv/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 8. 2022
- Supervisor: Mgr. Milena Janáková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TKÁČ, Milan. \textit{Využití nástrojů online marketingu k posilování zákaznických vztahů}. Online. Master's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2022. Available from: https://theses.cz/id/c25flu/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Efektivita a integrace online marketingu v rámci firmy
Mikuláš Hrubý -
Efektivita online marketingu malé firmy
Mikuláš Hrubý -
Využití online marketingu při budování firmy
Ondřej Kavalír -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Využívání online marketingu v internetových obchodech
Zuzana Nesvadbová -
Využití online marketingu ve vybraném podniku
Barbora Nováková -
Celebrity endorsement v online marketingu
Marie Neradová -
Využití online marketingu v gastronomických službách
Lucie Kondelíková