Implementace hybridních notebooků do výuky na 1. stupni ZŠ – Břetislav BRTNÍK
Břetislav BRTNÍK
Diplomová práce
Implementace hybridních notebooků do výuky na 1. stupni ZŠ
Using tablets at primary school
Anotace:
Diplomová práce zkoumá, jaký vliv má na žáky a jejich vzdělávání zavádění moderních technologií na první stupeň základních škol. Konkrétně se v této práci jedná o hybridní notebooky, které zastupují jak tablet, tak i notebook v jednom. Tato zařízení umožňují rozmanité využití ve výuce. V praxi byla tedy tato zařízení aplikována do prezenční výuky na prvním stupni ve 4. ročníku na plnoorganizované škole …víceAbstract:
The diploma thesis examines the influence of the application of modern technologies on the pupils and their education at the primary schools. Particularly in this thesis we speak about hybrid laptops which combine tablets and laptops into one. These appliances may be used in education in many ways. In practice these appliances were integrated into the classwork of the fourth grade of a full organized …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Částková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BRTNÍK, Břetislav. Implementace hybridních notebooků do výuky na 1. stupni ZŠ. Olomouc, 2017. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti interakce v hybridní výuce ve vysokoškolském prostředí
Lucie Janečková -
FILMOVÉ EFEKTY HYBRIDNÍHO FILMU VE VÝUCE MEDIÁLNÍ, FILMOVÉ A VÝTVARNÉ VÝCHOVY NA ZÁKLADNÍ A STŘEDNÍ ŠKOLE
Veronika VESELÁ -
Využití ICT ve výuce - porovnání prvního a druhého stupně základních škol
David Christian Kny -
ICT ve výuce ruštiny (výukové metody a využití ICT při realizaci ŠVP na základních a středních školách)
Martina PETŘÍKOVÁ -
Využití interaktivní tabule ve výuce ve čtvrtém ročníku základních škol
Hana SALAIOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva