Darina PAWLUSOVÁ

Bachelor's thesis

Analyse der Werbestrategien am Beispiel der Firma MILKA

Analysis of advertising strategies on example of company MILKA
Abstract:
This thesis deals with advertising and promotional strategies. The work specifically focuses on the advertising strategies and communication channels of the brand Milka, which the brand uses for its marketing communication. The aim of this work is to analyze and evaluate selected advertising campaigns and brand communication activities of Milka.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá reklamou a reklamními strategiemi. Práce je konkrétně zaměřena na reklamní strategie značky Milka a na komunikační kanály, které tato značka ve své marketingové komunikaci využívá. Dále se práce zabývá marketingovou komunikací značky Milka a věnuje se i problematice značky. Cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit vybrané reklamní kampaně a komunikační aktivity …more
 
 
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2016
Accessible from:: 20. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Milan Pišl, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

PAWLUSOVÁ, Darina. Analyse der Werbestrategien am Beispiel der Firma MILKA. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta