Analyse der Werbestrategien am Beispiel der Firma MILKA – Darina PAWLUSOVÁ
Darina PAWLUSOVÁ
Bachelor's thesis
Analyse der Werbestrategien am Beispiel der Firma MILKA
Analysis of advertising strategies on example of company MILKA
Abstract:
This thesis deals with advertising and promotional strategies. The work specifically focuses on the advertising strategies and communication channels of the brand Milka, which the brand uses for its marketing communication. The aim of this work is to analyze and evaluate selected advertising campaigns and brand communication activities of Milka.Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá reklamou a reklamními strategiemi. Práce je konkrétně zaměřena na reklamní strategie značky Milka a na komunikační kanály, které tato značka ve své marketingové komunikaci využívá. Dále se práce zabývá marketingovou komunikací značky Milka a věnuje se i problematice značky. Cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit vybrané reklamní kampaně a komunikační aktivity …more
Language used: German
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2016
Accessible from:: 20. 4. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Milan Pišl, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PAWLUSOVÁ, Darina. Analyse der Werbestrategien am Beispiel der Firma MILKA. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Philology / German for Business
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace: Návrh reklamní kampaně společnosti Vetos dveře a zárubně s.r.o.
Alžběta Větrovcová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Online marketingová komunikace pro reklamní a komunikační agenturu KAP CZ
Dominika Miková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš -
Marketingová komunikace reklamní agentury
Tomáš Predný -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček