Analyse der Werbestrategien am Beispiel der Firma MILKA – Darina PAWLUSOVÁ
Darina PAWLUSOVÁ
Bachelor's thesis
Analyse der Werbestrategien am Beispiel der Firma MILKA
Analysis of advertising strategies on example of company MILKA
Abstract:
This thesis deals with advertising and promotional strategies. The work specifically focuses on the advertising strategies and communication channels of the brand Milka, which the brand uses for its marketing communication. The aim of this work is to analyze and evaluate selected advertising campaigns and brand communication activities of Milka.Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá reklamou a reklamními strategiemi. Práce je konkrétně zaměřena na reklamní strategie značky Milka a na komunikační kanály, které tato značka ve své marketingové komunikaci využívá. Dále se práce zabývá marketingovou komunikací značky Milka a věnuje se i problematice značky. Cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit vybrané reklamní kampaně a komunikační aktivity …viac
Jazyk práce: German
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016
Zverejniť od: 20. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Milan Pišl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PAWLUSOVÁ, Darina. Analyse der Werbestrategien am Beispiel der Firma MILKA. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaUniversity of Ostrava
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Philology / German for Business
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace: Návrh reklamní kampaně společnosti Vetos dveře a zárubně s.r.o.
Alžběta Větrovcová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Jakub Kureš -
Online marketingová komunikace pro reklamní a komunikační agenturu KAP CZ
Dominika Miková -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu - děti a mládež
Jakub Zralík -
Vliv marketingové komunikace na životní styl mladé generace
Marek Kareš -
Marketingová komunikace reklamní agentury
Tomáš Predný -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Marketingová komunikace mobilních operátorů v České republice s důrazem na využití reklamy
Matěj Havlíček