Darina PAWLUSOVÁ

Bakalářská práce

Analyse der Werbestrategien am Beispiel der Firma MILKA

Analysis of advertising strategies on example of company MILKA
Abstract:
This thesis deals with advertising and promotional strategies. The work specifically focuses on the advertising strategies and communication channels of the brand Milka, which the brand uses for its marketing communication. The aim of this work is to analyze and evaluate selected advertising campaigns and brand communication activities of Milka.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá reklamou a reklamními strategiemi. Práce je konkrétně zaměřena na reklamní strategie značky Milka a na komunikační kanály, které tato značka ve své marketingové komunikaci využívá. Dále se práce zabývá marketingovou komunikací značky Milka a věnuje se i problematice značky. Cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit vybrané reklamní kampaně a komunikační aktivity …více
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2016
Zveřejnit od: 20. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Milan Pišl, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

PAWLUSOVÁ, Darina. Analyse der Werbestrategien am Beispiel der Firma MILKA. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2016

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 20. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakulta