Marketing neziskového sektoru – Bc. Aneta Soukupová
Bc. Aneta Soukupová
Bakalářská práce
Marketing neziskového sektoru
Marketing of non-profit sector
Anotace:
Hlavním cílem tohoto dokumentu je stručné uvedení do teorie využití marketingu v neziskovém sektoru a také představení možností, které správné užití jednotlivých nástrojů marketingu nabízí. Celá práce by měla čtenáři především poskytnout informace o aktuálním stavu realizace propagace konkrétních neziskových organizací a pomoci uvědomit si mezery, které zůstávají v této oblasti mnohdy nezaplněny. Bakalářská …víceAbstract:
The main goal of this document is brief introduction of theory of marketing in non-profit sector and also introduction of possibilities made available when the marketing tools are used correctly. Whole work should provide reader with information about actual state of propagation in particular non-profit organisations and help him/her to realize possible voids in this thematic area that stay unfilled …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/pa456/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
- Oponent: Ing. Andrea Langhammerová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Online marketing communication of non-profit organizations with focus on cancer awareness
Jana Sklenářová -
Analysis of the marketing activities of the INEX-SDA non-profit organization
Michaela Zusková -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketingový a komunikační mix města Dačice
Lucie Škorpíková -
Marketing vzdelávacej inštitúcie: prípadová štúdia
Romana Ruttkayová -
Efektivita konkrétních nástrojů komunikačního mixu vhodných pro neziskový sektor sledovaná na komunikační strategii vybrané nadace
Jakub Janoušek -
Postavení marketingu v podniku s důrazem na sektor stavebnictví
Filip Melichar -
Komunikační mix neziskové organizace
Lucie VONDRYSKOVÁ