Bc. Aneta Soukupová

Bakalářská práce

Marketing neziskového sektoru

Marketing of non-profit sector
Anotace:
Hlavním cílem tohoto dokumentu je stručné uvedení do teorie využití marketingu v neziskovém sektoru a také představení možností, které správné užití jednotlivých nástrojů marketingu nabízí. Celá práce by měla čtenáři především poskytnout informace o aktuálním stavu realizace propagace konkrétních neziskových organizací a pomoci uvědomit si mezery, které zůstávají v této oblasti mnohdy nezaplněny. Bakalářská …více
Abstract:
The main goal of this document is brief introduction of theory of marketing in non-profit sector and also introduction of possibilities made available when the marketing tools are used correctly. Whole work should provide reader with information about actual state of propagation in particular non-profit organisations and help him/her to realize possible voids in this thematic area that stay unfilled …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Andrea Langhammerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní