Eva Provazníková

Bachelor's thesis

Digitální produkt jako podpora content strategie společnosti eBRÁNA s.r.o.

Digital Product as a Content Strategy Support of eBRÁNA s.r.o.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá komplexní analýzou projektu Eshopmaniac realizovaného společnostmi eBRÁNA s.r.o. a ComGate s.r.o. v rámci budování jejich odborného image a podpory prodeje e-commerce řešení obou společností.
Abstract:
This bachelor thesis deals with a comprehensive analysis of the project Eshopmaniac im-plemented by Companies eBRÁNA and ComGate through building a professional image and e-commerce sales support.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 30. 4. 2015

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Tomáš Šula

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Provazníková, Eva. Digitální produkt jako podpora content strategie společnosti eBRÁNA s.r.o.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe