Digitální produkt jako podpora content strategie společnosti eBRÁNA s.r.o. – Eva Provazníková
Eva Provazníková
Bachelor's thesis
Digitální produkt jako podpora content strategie společnosti eBRÁNA s.r.o.
Digital Product as a Content Strategy Support of eBRÁNA s.r.o.
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá komplexní analýzou projektu Eshopmaniac realizovaného společnostmi eBRÁNA s.r.o. a ComGate s.r.o. v rámci budování jejich odborného image a podpory prodeje e-commerce řešení obou společností.Abstract:
This bachelor thesis deals with a comprehensive analysis of the project Eshopmaniac im-plemented by Companies eBRÁNA and ComGate through building a professional image and e-commerce sales support.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2015
Accessible from:: 30. 4. 2015
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. Tomáš Šula
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PROVAZNÍKOVÁ, Eva. \textit{Digitální produkt jako podpora content strategie společnosti eBRÁNA s.r.o.}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2015. Available from: https://theses.cz/id/c2oo74/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Provazníková, Eva. Digitální produkt jako podpora content strategie společnosti eBRÁNA s.r.o.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Specifika komunikace v prostředí on-line pc her
Nikola Trunečková -
Analýza komunikace řečníků TEDx
Veronika Hromadová -
Obsahová analýza komunikace vybrané společnosti na Facebooku jakožto klíčové sociální síti
Sára Selucká -
Obsahová analýza komunikace se zákazníky na sociálních sítích u vybrané společnosti
Kateřina Koncová -
Obsahová analýza způsobů komunikace fotbalového trenéra při koučování utkání v kategoriích přípravek U6 - U8
Michal BERNARD -
Online marketingová komunikace největších řetězců s potravinami v České republice
Aneta Nekolová -
Marketingová komunikace internetových obchodů
Daniel Veverka -
Komunikace francouzské Národní Fronty od voleb v roce 2012
Tereza Žižková