Marketingová strategie vybraného ubytovacího zařízení – Helena Kubíčková
Helena Kubíčková
Diplomová práce
Marketingová strategie vybraného ubytovacího zařízení
A marketing strategy of a selected accommodation facility
Anotace:
Práce se věnuje problematice strategického řízení hotelu pomocí marketingu. Jejím cílem je analýza vybraného hromadného ubytovacího zařízení a návrh marketingové strategie na základě zjištěných poznatků. Navržen je jak proces, tak i marketingový mix, který je sestaven tak, aby byl pro dané zařízení optimální a bylo možné jej snadno aplikovat. Práce implementuje poznatky z obecného marketingu, následně …víceAbstract:
The thesis deals with the issue of strategic hotel management run by marketing. Its purpose is to analyze a selected accommodation facility and to propose a marketing strategy based on the results of the analysis. Both the process and the marketing mix are drafted to be optimal for the facility and easy to apply. The thesis implements knowledge from general marketing is enriched by characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 10. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/71614
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2018
- Vedoucí: Jiřina Jenčková
- Oponent: Tereza Šimoníková
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/71614
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Social Media marketing podniku cestovního ruchu se zaměřením na Instagram marketing
Simona Nováčková -
Interní marketing vybraného podniku
Dominika Cyříková -
Marketing fotbalového klubu SK Slavia Praha
Michal Sak -
Marketing vybraného portálu pro cestovatele
Renata Seidlerová -
Strategický marketing včetně projektové studie
Adéla Svozilková -
Marketing v autobusové dopravě
Petr Šulc -
Interní marketing a důležitost jeho implementace v praxi firem
Kateřina Valigurová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova