Kateřina Ševčíková

Bakalářská práce

Návrh marketingového komunikačního mixu

Proposal of marketing communication mix
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým komunikačním mixem a vizuálním stylem firmy pro vybrané fitness centrum. V práci jsou popsány jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu. Navazující část se zaměřuje na jeho zhodnocení pomocí zvolených analýz. Jsou zde popsány jednotlivé grafické prvky a jejich zásady tvorby a užití. V závěrečné části je navržen marketingový komunikační mix a …více
Abstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communication mix and visual style of the company for a selected fitness centre. The thesis describes the different tools of marketing communication mix. The following part focuses on its evaluation by using selected analyses. The individual graphic elements and their principles of creation and use are described. In the final part, the marketing communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Ševčíková, Kateřina. Návrh marketingového komunikačního mixu. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Multimédia ve firemní praxi