Návrh marketingového komunikačního mixu – Kateřina Ševčíková
Kateřina Ševčíková
Bachelor's thesis
Návrh marketingového komunikačního mixu
Proposal of marketing communication mix
Anotácia:
Tato bakalářská práce se zabývá marketingovým komunikačním mixem a vizuálním stylem firmy pro vybrané fitness centrum. V práci jsou popsány jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu. Navazující část se zaměřuje na jeho zhodnocení pomocí zvolených analýz. Jsou zde popsány jednotlivé grafické prvky a jejich zásady tvorby a užití. V závěrečné části je navržen marketingový komunikační mix a …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with the marketing communication mix and visual style of the company for a selected fitness centre. The thesis describes the different tools of marketing communication mix. The following part focuses on its evaluation by using selected analyses. The individual graphic elements and their principles of creation and use are described. In the final part, the marketing communication …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Renáta Bílková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Ševčíková, Kateřina. Návrh marketingového komunikačního mixu. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Applied Informatics / Multimedia in Company Operations
Práce na příbuzné téma
-
Jednotná vizuální identita lektorského centra GASK v Kutné Hoře
Tereza Budská -
Vizuální identita a komunikace soukromého historického objektu
Adéla Krompová -
Vizuální identita Divadla D21
Adéla Koukalová -
Vizuální identita základní školy
Anna Vokounová -
Vizuální identita sportovní značky
Adam Bůžek -
Vizuální identita a komunikační strategie pro síť regionálních kulturních institucí
Samuel Preisler -
Vizuální identita nadace Naše dítě
Dominika Hynková -
Identita Moravské galerie
Lukáš KIJONKA