Webová prezentace - analýza www stránek vybraných muzeí a galerií Jihomoravského kraje – Bc. Petr Ivanov
Bc. Petr Ivanov
Bachelor's thesis
Webová prezentace - analýza www stránek vybraných muzeí a galerií Jihomoravského kraje
Web Presentation - Analysis of wwww pages of museums and galleries in frame of the South-Moravian Region
Abstract:
Bakalářská práce Webová prezentace - analýza www stránek muzeí a galerií Jihomoravského kraje se věnuje srovnání webových prezentací čtyřiceti muzeí a galerií na území Jihomoravského kraje podle stanovených kriterií. Práci také doplňují kapitoly o vývoji internetu, práci s veřejností a tvorbě firemního webu, jehož zásady lze aplikovat při muzejní prezentaci na internetu. Výsledek analýzy je prezentován …moreAbstract:
Bachelor work Web presentation – analysis of web pages of museum and galleries in frame of the South-Moravian Region is focused on comparison of web presentations of fourty museums and galleries in the region of South Moravia according to predetermined criteria. This work also contains chapters about the Internet development, public relations and creating company web including basic principles for …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 9. 2008
Identifier:
https://is.muni.cz/th/ydped/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 9. 2008
- Supervisor: Mgr. Lucie Jagošová, DiS.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
IVANOV, Petr. \textit{Webová prezentace - analýza www stránek vybraných muzeí a galerií Jihomoravského kraje}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Arts. 2008. Available from: https://theses.cz/id/c33p6n/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Historical Sciences / Museology
Theses on a related topic
-
Současnost moravských muzejních a galerijních knihoven: Nástroje a postupy udržení relevance
Jan Ryšavý -
Public Relations strategie ve společnosti Porsche Inter Auto CZ
Anna Gruberová -
Techniky public relations a veřejnost
Alena Sudická -
Využití digitálních technologií v online public relations chemických podniků
Jan Krejčík -
Webová prezentace jako součást public relations mateřské školy
Lucie HOCHMANOVÁ -
Online public relations významných českých firem
Vladimír Horák -
Kritické hodnocení public relations zámku ve Zruči nad Sázavou
Markéta Krátká -
Prezentace neziskových organizací v médiích
Denisa Prchalová