Analýza použití politického marketingu ze strany ČSSD v krajských volbách 2008 – Radomír Věntus
Radomír Věntus
Bakalářská práce
Analýza použití politického marketingu ze strany ČSSD v krajských volbách 2008
The Analysis of the Use of Political Marketing by ČSSD in Regional Elections 2008
Anotace:
V rámci práce ověřuji hypotézu, že použití pokročilých nástrojů politického marketingu v kampani ČSSD bylo hlavní příčinou jejího úspěchu v krajských volbách 2008. V této souvislosti mám na mysli hlavně negativní reklamu a permanentní kampaň. ČSSD za pomoci permanentní kampaně, jejíž součástí byly průzkumy veřejného mínění, zjistila nespokojenost s vládou ve společnosti. Proto v rámci krajských voleb …víceAbstract:
In this work I verify the hypothesis that the use of advanced tools of political marketing in campaign of ČSSD was the main reason for it´s success in regional elections 2008. In this respect I mean mainly the negative advertising and permanent campaign.With the help of permanent campaign whose components were public opinion tools, ČSSD discovered dissatisfaction with the government in society. Accordingly …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2009
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 5. 2009
- Vedoucí: -- Aa-neuveden
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2009 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Politologie / Politologie a evropská studia
Práce na příbuzné téma
-
Analýza americké prezidentské volební kampaně v roce 2008
Petra Fialová -
Marketing a volební úspěch
Veronika Ouředníková -
Politický marketing
Radka Fénešová -
Permanentní kampaň a její vymezení vzhledem k volební kampani
Pavla Janulíková -
Permanentní kampaň – forma komunikace hnutí ANO 2011 s veřejností
Matěj Kůrečka -
Permanentní kampaň jako účinný nástroj politického marketingu?
Šarlota DAŇHELOVÁ -
Permanentní kampaň jako nástroj v marketingové strategii ČSSD
Šárka Trunkátová -
Permanentní kampaň jako efektivní nástroj politického marketingu?
Martin Ivánek
Název
Vložil
Vloženo
Práva