Osobní asistence u dítěte s poruchou autistického spektra – Lucie DOMANSKÁ
Lucie DOMANSKÁ
Bakalářská práce
Osobní asistence u dítěte s poruchou autistického spektra
Personal assistance for children with autism spectrum disorder
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá osobní asistencí u dítěte s poruchou autistického spektra. Teoretická část se věnuje definici autismu, popisu poruch autismu, historií autismu, dále pak osobní asistencí, specifiky osobní asistence u dětí s autismem, strukturované učení, vzdělávací a výchovné strategie, autismus a hra.Abstract:
This thesis deals with the personal assistance of a child with autism spectrum disorder. The theoretical part deals with the definition of autism, autism fault description, history of autism, as well as personal assistance, the specifics of personal assistance for children with autism, structured teaching, educational strategies, autism and play.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Zveřejnit od: 15. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ivana Kaniová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOMANSKÁ, Lucie. Osobní asistence u dítěte s poruchou autistického spektra. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Fakulta sociálních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Fakulta sociálních studiíOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání metod a postupů slohové a komunikační výchovy v alternativním vzdělávacím systému Marie Montessori a klasické formě školství (terénní výzkum)
Hana KNOTKOVÁ -
Výchovné a vzdělávací prostředky využívané v zařízeních pro vzdělávání dospívajících a dospělých osob s mentálním postižením
Eva Jeřábková -
Zážitková pedagogika a její místo ve výchovném a vzdělávacím programu střední školy
Jiří BERAN -
Osobnostní a profesní role pracovníků zajišťujících výchovné, vzdělávací a aktivizační činnosti v pobytové sociální službě domov se zvláštním režimem
Jana Tesařová -
Aktivizující metody a jejich využití v kontaktní a distanční výuce ruštiny
Andrea Pokorná -
Výchovně-vzdělávací strategie u žáků s diagnózou nízkofunkční autismus
Hana STŘÍŠOVSKÁ -
Strategie v edukaci žáků s těžkým zrakovým postižením a autismem
Dagmar Vilášková -
Osobní asistence v kontextu práce s dětmi s poruchami autistického spektra a jejich rodinami
Kristýna Košnářová