Archeopark Netolice a jeho využití v didaktice a mimoškolní pedagogice – Bc. Lucie REIDINGEROVÁ
Bc. Lucie REIDINGEROVÁ
Diplomová práce
Archeopark Netolice a jeho využití v didaktice a mimoškolní pedagogice
Archaeological Park Netolice and its use in didactics and after-school pedagogy
Anotace:
Práce popisuje vznik netolického hradiště. Dostáváme se od odkazu dědictví Přemyslovců až po vlastní rekonstrukci, kterou schválilo město Netolice. Dále se společně podíváme na kulturní památky spojené s hradištěm. V praktické části jsem se zabývala projektem pro žáky 9. tříd, který jsem vypracovala pro ZŠ Netolice a u vedení jsem se setkala s velkou podporou. Součástí mé práce jsou přílohy, které …víceAbstract:
I tried to tackle the topic of my thesis with an appropriate responsibility, with the aim to explain the benefits of the archeopark with regards to its cultural, historical and educational aspects to an uninterested reader, local deniers/disbelievers and to those well versed as well. I aimed predominantly at the historical basis, the Přemysl's heritage to our town, its exact reconstruction and its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Naděžda Morávková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
REIDINGEROVÁ, Lucie. Archeopark Netolice a jeho využití v didaktice a mimoškolní pedagogice. Plzeň, 2011. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 22. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta filozofickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Evropská kulturní studia
Práce na příbuzné téma
-
Jak žáci odhadují význam slov ve výuce němčiny? Strategie učení se slovní zásobě v kooperaci
Barbora Al Ajeilat -
Žáci střední zdravotnické školy a distanční výuka
Petra Pavlíková -
Žáci s ADHD a moderní technologie z pohledu pedagoga
Zdeňka Škodová -
Žáci s Aspergerovým syndromem v základních školách v Praze 4
Helena Čamachová -
Jaký pohled na inkluzi mají žáci
Monika Prokešová -
Hudebně nadaní žáci a jejich jazyková a komunikační schopnost
Renata Horáková