Bc. Peter Fabšík

Bakalářská práce

Marketingová komunikácia firmy

Marketing communication of company
Abstract:
This Bachelor´s Dissertation focuses on the communication strategy of a particular company. It is based on theoretical findings related to marketing communication, implementation of communication tools and creation of communication strategies in on-line as well as off-line marketing. The analytic part of this paper describes marketing activities and aplies individual communication tools to the experience …více
Abstract:
Bakalárska práca sa zaoberá otázkou komunikačnej stratégie vo firme. Je založená na poznatkoch súvisiacich s tvorbou marketingovej komunikácie, implementáciou komunikačných nástrojov a vytvárania komunikačných stratégií v on-line a off-line marketingu. Analytická časť sa zaoberá charakteristikou marketingových aktivít a aplikáciou jednotlivých komunikačných nástrojov v podmienkach zážitkovej agentúry …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Jan Mastný
  • Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách