Tvorba komunikačního plánu pro vybranou společnost – Bc. Julie Voborová
Bc. Julie Voborová
Master's thesis
Tvorba komunikačního plánu pro vybranou společnost
Creation of a communication plan for a selected company
Abstract:
Tato diplomová práce se věnuje zkoumání marketingových strategií, modelů STPD a AIDA, které jsou fundamentální pro efektivní řízení marketingových aktivit a dosahování cílů firem. Práce zdůrazňuje důležitost marketingové strategie pro stanovení dlouhodobých cílů a vizi, zatímco modely STPD a AIDA poskytují strukturovaný přístup k tržní segmentaci a vedení zákazníků od počátečního zájmu k nákupu. Klíčem …moreAbstract:
This diploma thesis is devoted to the investigation of marketing strategies, STPD and AIDA models, which are fundamental for the effective management of marketing activities and the achievement of company goals. The work emphasizes the importance of marketing strategy for setting long-term goals and vision, while the STPD and AIDA models provide a structured approach to market segmentation and guiding …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2024
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Zdeněk Mikulka, B.Th. Ph.D. MSc.
- Reader: Jiří Nesiba, Ph.D. LL.M.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
NEWTON UniversityMaster programme:
Management
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie dokumentárního filmu V Síti
Klára Pokutová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Bechyňová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Mezinárodní marketingová strategie
Karolína Pustková -
Marketingová strategie využívání online komunikačních kanálů Ústřední knihovny Filozofické fakulty Masarykovy univerzity
Anna Cheblokova -
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
Simon Kolář