Marek Barták

Bachelor's thesis

Analýza televizních reklam firmy T-mobile

Analysis of T-Mobile television advertising
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je pomocí obsahové analýzy zhodnotit, jak čeští spotřebitelé vnímají kampaně společnosti T-Mobile. Pro tento účel byly analyzovány kampaně z let 2012 až 2018. Tyto kampaně byly hodnoceny z několika hledisek, například jaké reklamní apely byly použity, na co se reklamy zaměřovaly, co propagovaly nebo kolik a jaké informace obsahovaly. Tato data budou následně porovnána s …more
Abstract:
The goal of this bachelor thesis is to evaluate the perception of T-Mobile´s campaigns by Czech consumers through a content analysis. Campaigns from 2012 to 2018 were analyzed in order to achieve that. These campaigns were analyzed from several angles. For example, what advertising appeals have been used, what the advertising spots have targeted, what they have promoted, or how much and what information …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 10. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2019
  • Supervisor: Oldřich Vávra
  • Reader: Tomáš Cholt

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/76683