Opery Bohuslava Martinů na prknech olomouckého divadla – Bc. Tereza MENŠÍKOVÁ
Bc. Tereza MENŠÍKOVÁ
Diplomová práce
Opery Bohuslava Martinů na prknech olomouckého divadla
Operas by Bohuslav Martinů at the Moravian Theatre Olomouc
Anotace:
Cílem diplomové práce je zmapovat uvádění oper Bohuslava Martinů v olomouckém divadle, na základě odborné hudební kritiky zhodnotit úroveň jednotlivých složek představení a charakterizovat a popsat výkony konkrétních protagonistů. Práce bude rozčleněna do několika okruhů: úvod k operní tvorbě Bohuslava Martinů, historické ukotvení, historie konkrétní opery a v hlavní části se budeme zabývat analýzou …víceAbstract:
The goal of this thesis is to give an overview about presenting operas of Bohuslav Martinů in Olomouc Theatre, evaluate standard of particular parts of performances and describe performances of concrete protagonists. These evaluations will be based on proffesional criticism that was given on these performances. The thesis is devided into several parts: Introduction of opera production by Bohuslav Martinů …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 6. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Gabriela Všetičková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MENŠÍKOVÁ, Tereza. Opery Bohuslava Martinů na prknech olomouckého divadla. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství českého jazyka pro 2. stupeň základních škol a učitelství hudební výchovy pro střední školy a 2. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Giselle - premiéra baletu Moravského divadla Olomouc
Michal Štípa -
Scénické zvukové technologie a jejich podíl na současné tvorbě Moravského divadla Olomouc
Anna Motalíková -
Mamzelle Nitouche - Komparace dvou nastudování na scéně Slezského divadla Opava a Moravského divadla Olomouc
Adam VIŠŇOVSKÝ -
Možnosti transformace Moravského divadla Olomouc, p. o., na jinou právní formu
Radka Pospíšilová -
Divadlo v Olomouci na konci čtvrt tisíciletí své existence
Martin Novotný -
Současná operní a operetní produkce Moravského divadla Olomouc a její publikum
Karel SVAČINA -
Inscenace Michaela Taranta v Moravském divadle Olomouc v letech 2010-2016
Michaela TSEPELEVA HORKÁ -
Nástup normalizace a její vliv na uměleckou činnost Moravského divadla Olomouc (sezony 1966-1972)
Vendula VALÍKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva