Projekt zvýšení obsazenosti hotelu ALEXANDRIA**** Spa & Wellness hotel na základě organizování speciálních akcí – Bc. Věra Floriánová
Bc. Věra Floriánová
Master's thesis
Projekt zvýšení obsazenosti hotelu ALEXANDRIA**** Spa & Wellness hotel na základě organizování speciálních akcí
Project to Increase the Occupancy of the Hotel ALEXANDRIA **** Spa & Wellness Hotel Based on Organizing a Special Events
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření speciálních akcí v hotelu ALEXANDRIA**** Spa & Wellness hotel. První část diplomové práce obsahuje literární rešerši z oblasti hotelnictví, ubytovacích služeb a stravovacích služeb. Tato část obsahuje také klasifikaci cestovního ruchu. V dalším bodu první části práce jsou představeny wellness hotely, jejich historie, služby a klasifikace. Zmíněn je také event …moreAbstract:
The diploma thesis is focused on creating a special events in the hotel ALEXANDRIA **** Spa & Wellness hotel. The first part of the diploma thesis contains literary research in the hotel sectors, accommodation services and catering services. This section also contains a classification of tourism. The next point of the work in the first part presents wellness hotels, their history, services and classification …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
FLORIÁNOVÁ, Věra. \textit{Projekt zvýšení obsazenosti hotelu ALEXANDRIA**** Spa \&{} Wellness hotel na základě organizování speciálních akcí}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2022. Available from: https://theses.cz/id/c42uef/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Floriánová, Věra. Projekt zvýšení obsazenosti hotelu ALEXANDRIA**** Spa & Wellness hotel na základě organizování speciálních akcí. Zlín, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing, Specialization: Design Management
Theses on a related topic
-
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
Marketingový mix daného eventu
Robin Elšík -
Event marketingová strategie jako součást marketingového mixu
Lucie Čajkovičová -
Marketingový mix společnosti Kluge & Co
Svobodová Svobodová -
Event marketing a jeho místo v rámci marketingové komunikace
Indira Dairova -
Klady a zápory event marketingových akcí
Markéta Kodetová -
Event marketing - nástroj PR pro cílové skupiny zákazníci a zaměstnanci
Gabriela Čebišová -
Event jako nástroj integrované marketingové komunikace
Anzhelika Panaeva