Motivace domácností pro nákup potravin online – Bc. Tomáš Martinek
Bc. Tomáš Martinek
Master's thesis
Motivace domácností pro nákup potravin online
Motivation of households for buying food online
Abstract:
Martinek, T. Motivace domácností pro nákup potravin online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018.Tato diplomová práce se zabývá motivací českých domácností pro nákup potravin online. Za pomoci kvalitativního a kvantitativního výzkumu identifikuje faktory, které mají vliv na domácnosti nakupující potraviny online a zkoumá impulsy, které spotřebitele vedou k pravidelným nákupům potravin …moreAbstract:
Martinek, T. Motivation of households for buying food online. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2018.This diploma thesis is focused on motivation of Czech households to shop for food online. Qualitative and quantitative research identify factors that make households to shop for food online and examines impulses that lead consumers to buy food online regularly. Results of this research suggest …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 1. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Bc. Ing. Ondřej Dufek, Ph.D. DiS.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran -
Exploring the Effectiveness of Social Media Marketing on Enhancing Brand Awareness for Mayalukas Marketing Agency
Maria Laura Elvir Ramirez -
Fygitální marketing
Alexandra Stušová -
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
Lenka Kaňková -
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
Justýna Lecianová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Spotřební chování vybraného segmentu mládeže
Eva Šlezáková -
Nálady ve společnosti a jejich vliv na spotřební chování obyvatel
Otakar Rákosník