Bc. Tomáš Martinek

Master's thesis

Motivace domácností pro nákup potravin online

Motivation of households for buying food online
Anotácia:
Martinek, T. Motivace domácností pro nákup potravin online. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018.Tato diplomová práce se zabývá motivací českých domácností pro nákup potravin online. Za pomoci kvalitativního a kvantitativního výzkumu identifikuje faktory, které mají vliv na domácnosti nakupující potraviny online a zkoumá impulsy, které spotřebitele vedou k pravidelným nákupům potravin …viac
Abstract:
Martinek, T. Motivation of households for buying food online. Diploma thesis. Brno: Mendel University, 2018.This diploma thesis is focused on motivation of Czech households to shop for food online. Qualitative and quantitative research identify factors that make households to shop for food online and examines impulses that lead consumers to buy food online regularly. Results of this research suggest …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 1. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Bc. Ing. Ondřej Dufek, Ph.D. DiS.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendel University in Brno

Faculty of Business and Economics

Master programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management