Návrh marketingové strategie při uvedení nového produktu na trh – Matouš Perla
Matouš Perla
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie při uvedení nového produktu na trh
Marketing strategy designed to introduction of new product in the market
Anotace:
Cílem práce je vytvořit návrh marketingové strate pro vstup fiktivního produktu na český trh za pomocí vhodných marketingových nástrojů. Teoretická část práce je postavena na základě komparace odborných textů. Pomocí deskripce byly vysvětleny ústřední marketingové pojmy, metody a strategie. Nejdřív je vysvětlena podstata a proces marketingového řízení. Následuje přehled marketingového mixu a jeho nástrojů …víceAbstract:
The aim of the thesis is to design a marketing strategy for the entry of a fictitious product on the Czech market using appropriate marketing tools. The theoretical part of the thesis is based on the comparison of scientific texts. The central marketing concepts, methods and strategies were explained by means of descriptions. Firstly, the essence and process of marketing management is explained. This …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 3. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lucie Vokáčová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Inovativní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Konkurenceschopnost a konkurenční strategie na trhu e-commerce
Kristýna Hájková -
Cenová strategie společnosti v souvislosti s udržitelným rozvojem společnosti v aktuálním konkurenčním prostředí. Aktuální strategie reálných společností a důsledky na jejich další vývoj, vliv na rozvoj oboru a ekonomiku odvětví
Jan Frank -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Marek Leheň -
Strategie a finanční zdraví podniku v konkurenčním prostředí
Kovanic Kovanic -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Denisa Malčíková -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Barbora Šimková -
Cenová strategie podniku v aktuálním konkurenčním prostředí
Zuzana Vaškovičová -
Analýza konkurenčního prostředí podniku jako podklad pro návrh obchodní strategie
Filip Čaniga
Název
Vložil
Vloženo
Práva