Bc. Tomáš Drábek

Diplomová práce

Experiment v marketingovém výzkumu

Experiment in Marketing Research
Anotace:
Diplomová práce se zabývá experimentem v marketingovém výzkumu. Práce je koncipována do dvou částí. V teoretické části se autor zabývá charakteristikou všech výzkumných metod v marketingovém výzkumu, včetně jeho procesu. Blíže se pak zaměřuje na experiment, experimentální psychologii a experiment v marketingovém výzkumu. Pro realizaci vlastního výzkumného neuromarketingového šetření, zaměřující se …více
Abstract:
This thesis deals with an experiment in marketing research. Thesis is divided into two parts. In the theoretical part, the author addresses the characteristics of research methods in marketing research and its process itself. In thorough view it focuses on the experiment, experimental psychology and experiment in marketing research. The realization of mentioned neuromarketing research study which is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2014
  • Vedoucí: Mgr. Michal Tomčík, PhD.
  • Oponent: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace