Veronika Kočová

Bachelor's thesis

Online marketing u vybrané společnosti

Online Marketing of the Selected Company
Anotácia:
Tato bakalářská práce zkoumá online marketingové strategie a aktivity vybrané společnosti. Poskytuje komplexní pohled na způsoby, jakými společnost využívá online marketing k dosažení svých cílů a nalézá způsoby ke zlepšení. Zaměřuje se na využití webových stánek, sociálních sítí, e-mail marketingu a dalších online nástrojů. Součástí práce je také zhodnocení konkurenčního prostředí a komparace online …viac
Abstract:
This bachelor thesis examines online marketing strategies and activities of a selected company. It provides a comprehensive view of the ways a company uses online marketing to achieve its goals and finds ways to improve. It focuses on the use of websites, social media, e-mail marketing and other online tools. This thesis also includes an evaluation of the competitive environment and comparison of online …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2024
Zverejniť od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedúci: Ing. Ondřej Svoboda, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kočová, Veronika. Online marketing u vybrané společnosti. Pardubice, 2024. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

University of Pardubice

Faculty of Economics and Administration

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management