Maximalizace efektu webové prezentace – Vladislav Bratasjuk
Vladislav Bratasjuk
Bakalářská práce
Maximalizace efektu webové prezentace
Maximizing the effect of website
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na zvýšení organické návštěvnosti vybrané webové stránky. Cílem práce je provést optimalizaci webové stránky společnosti Česká doprava.cz s.r.o. a tím zvýšit její návštěvnost. Teoretická část je zaměřena na 3 hlavní části – SEO, web design a online marketing. V úvodní části jsou popsány základy spojené s vyhledáváním na internetu. V dalších kapitolách jsou rozebrány do …víceAbstract:
The bachelor thesis is focused on increasing the organic traffic of a selected website. The aim of the thesis is to optimize the website of Česká doprava.cz s.r.o. and thus increase its traffic. The theoretical part is focused on 3 main parts - SEO, web design and online marketing. The introductory part describes the basics related to internet search. In the following chapters, the different categories …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 16. 5. 2023
- Vedoucí: Ing. Alexandr Vasilenko, Ph.D.
- Oponent: Tereza Burešová, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Jak design webových stránek ovlivňuje chování uživatelů. Případová studie pro problematiku grafického designu.
Andrea Rubínová -
Užití metody Design Thinking při redesignu webové stránky
Petra Hašková -
Design a kreativní vývoj experimentální webové stránky s vědecko-popularizačním obsahem
Adrián Gubrica -
UX/UI Design webových stránek Ateliéru GD1
Yekaterina KUYANOVA -
UX a UI design webových stránek pro personální agenturu
Vitalij Kindrat -
Online advertising: a case study of a company
Ekaterina Kichneva -
Social Media Strategy Creation for Selected Company
Maksym Zhohlo -
Tvorba, realizace a zhodnocení reklamní kampaně pro firmu SNEAKERGALLERY
Kamil Čech
Název
Vložil
Vloženo
Práva