Bc. David Kudrna

Bakalářská práce

Inkluzivní přístup k informačnímu vzdělávání v neformálním prostředí

An Inclusion Attitude to Information Education in Non-formal Learning
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a aplikační část. V teorii, vztažené k prvním stupňům základních škol, jsou rozebrána následující témata: (informační) gramotnost, nová úloha neformálního vzdělávání a inkluze. Autor představuje metodiku České školní inspekce pro hodnocení rozvoje informační gramotnosti, poukazuje na rozpory, které s metodikou souvisí a jejich možné řešení hledá v knihovnách …více
Abstract:
This bachelor thesis is divided into a theoretical and application part. In the theoretical part, focused on the first degrees of elementary schools, are discussed these topics: (information) literacy, non-formal learning (and its now role) and inclusion. Author presents the methodics for information literacy development ranking, created by the Czech School Inspection, he indicates problems occured …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2016
  • Vedoucí: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Gabriela Šimková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta