Aplikace pro 3D vizualizaci mapových podkladů z OSM – Petr Tykal
Petr Tykal
Bakalářská práce
Aplikace pro 3D vizualizaci mapových podkladů z OSM
Application for 3D visualization of map data from OSM
Anotace:
Práce se zabývá využitím otevřených dat služby OpenStreetMap k jejich vizualizaci ve 3D prostoru herního enginu Unity. Představuje čtenáři základní pojmy potřebné pro lepší pochopení problematiky zpracování a vizualizace dat a představuje další aplikace, jenž se věnují stejnému tématu. Postupně popisuje postup zpracování vstupních dat, přes způsoby vizualizace jednotlivých druhů dat až po možnost odstranění …víceAbstract:
The thesis deals with the use of OpenStreetMap open data for its visualization in the 3D space of Unity game engine. It introduces the readers to the basic concepts needed for better understanding of the problematics of data processing and visualization and presents other applications that deal with the same topic. It gradually describes the procedure of processing input data, ranging from visualization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 1. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jaromír Landa, Ph.D.
- Oponent: David Procházka, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Ekonomická informatika
Práce na příbuzné téma
-
Static Visualization of Motion Capture Data
Daniel Klepáč -
Virtual reality toolkit for the Unity game engine
Vojtěch Juránek -
Unity Toolkit for 3D Scene Recording and Reconstruction
Ján Popeláš -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Interconnection of Unity Game Engine and Newgrounds Online Service
Tomáš Ježek -
Visions of Unity: The Politics of Peace in the Literary Works of Virginia Woolf and Her Contemporaries in 1930s Britain
Velid Beganović -
Technologie pro síťové hry v herním engine Unity
Tomáš Pagáč -
Vývoj hry v Unity 3D
Martin Hotovec