Distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu – Tereza CHLUPOVÁ
Tereza CHLUPOVÁ
Bakalářská práce
Distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu
Distribution of chosen French products on the Czech market
Anotace:
Bakalářská práce má za cíl zhodnocení distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu a odkrytí možnosti zvýšení jejich prodejnosti. Práce je tvořena teoretickou a praktickou částí. Teoretická část se zabývá vysvětlením základních pojmů z oblasti marketingu důležitých pro objasnění problematiky této práce. Zaměřuje se na charakteristiky trhů a rozdělení na trhy organizací a trhy konečného …víceAbstract:
This bachelor work aims to evaluate the distribution of chosen French products to the Czech market and uncovering the possibilities how to increase their marketability. The whole work consists of theoretical and practical part. The theoretical part gives an explanation of the basic terms of the marketing field which are important for the clarification of the issue of this work. It is focused on the …víceKlíčová slova
marketing francouzský výrobek segmentace trhů průmyslový trh spotřební trh český trh výrobce dodavatel distributor průmyslový zákazník konečný spotřebitel nákupní chování distribuce produktů distribuční cesta distribuční systém distribuční politika analýza trhu prodejní činnost prodejnost
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014
Zveřejnit od: 7. 5. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Marie Švarcová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
CHLUPOVÁ, Tereza. Distribuce vybraných francouzských výrobků na českém trhu. Č. Bud., 2014. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 7.5.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 7. 5. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Filozofická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Francouzský jazyk pro evropský a mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Návrh distribučního systému nového výrobku
Kristýna Špačková -
Návrh distribučního systému nového výrobku
Eva Skalová -
Význam a kvalita online distribučních cest CK/CA v ČR
Tereza Paďouková -
Distribuční cesty firmy W linie a v nich použitých komunikačních prostředků
Lenka CHOCHOLÁČOVÁ -
Prodejní strategie vybraného podniku
Lenka Třmínková -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Ivan Prokhorov -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petr Strnad -
Segmentace trhu a chování zákazníka
Irina Grinkevich
Název
Vložil
Vloženo
Práva