Zuzana Machů

Diplomová práce

Etická a právní pravidla reklamy

Ethical and legal rules of advertisement
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá právními a etickými pravidly reklamy, a to nejen v rámci definic a ustanovení právních předpisů a kodexů, nýbrž i z hlediska případů, které byly podle těchto pravidel řešeny. Práce se konkrétně věnuje definici reklamy, vymezení protiprávní a neetické reklamy, popsání a porovnání samoregulace v České republice a ve Spojeném království, včetně kodexů, které tyto samoregulační …více
Abstract:
This diploma thesis is dedicated to the legal and ethical rules of advertisement, not only in relation to definitions and provisions of enactments and codes, but also to the point of view of cases solved in accordance to these rules. The thesis contains the definition of advertisement, characterization of illegal and unethical advertisement, description and comparison of self-regulation in the Czech …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 2. 2014
  • Vedoucí: Martin Boháček
  • Oponent: Hana Wimrová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/39431

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo