Zuzana Machů
Master's thesis
Etická a právní pravidla reklamy
Ethical and legal rules of advertisement
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá právními a etickými pravidly reklamy, a to nejen v rámci definic a ustanovení právních předpisů a kodexů, nýbrž i z hlediska případů, které byly podle těchto pravidel řešeny. Práce se konkrétně věnuje definici reklamy, vymezení protiprávní a neetické reklamy, popsání a porovnání samoregulace v České republice a ve Spojeném království, včetně kodexů, které tyto samoregulační …moreAbstract:
This diploma thesis is dedicated to the legal and ethical rules of advertisement, not only in relation to definitions and provisions of enactments and codes, but also to the point of view of cases solved in accordance to these rules. The thesis contains the definition of advertisement, characterization of illegal and unethical advertisement, description and comparison of self-regulation in the Czech …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 6. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/39431
Thesis defence
- Date of defence: 6. 2. 2014
- Supervisor: Martin Boháček
- Reader: Hana Wimrová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/39431
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Podnikání a právo
Theses on a related topic
-
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
Jana Beničáková -
Tendence v porušování etické regulace reklamy
Bára Němečková -
Etický kodex reklamy
Dominik Kameš -
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
Pavel Mošnička -
Regulace reklamy v aktuálním tržním prostředí ČR. Etické rozměry reklamy.
Helena Simonová -
Manuál pro tvorbu právně nezávadné reklamy zaměřené na děti
Michala Kislerová -
Význam etických kodexů pro podnikovou praxi
Štěpán Roškot -
Regulace reklamy v televizním a rozhlasovém vysílání
Angelina Penkova