Vliv kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů (využití hodnotových typů S. Schwartze) – Mgr. Jana ROUBALÍKOVÁ
Mgr. Jana ROUBALÍKOVÁ
Diplomová práce
Vliv kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů (využití hodnotových typů S. Schwartze)
The influence of the cultural environment of the Czech Republic on the appropriate advertising appeals creation
Anotace:
Práce se zabývá vlivem kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů. Využívá přitom poznatků, které definoval izraelský vědec Shalom Schwartz. Základem diplomové práce je vlastní výzkum, jehož cílem je zjištění hodnotových orientací obyvatel České republiky. Z výsledků výzkumu lze určit vhodné reklamní apely, které s dalšími prvky (strategie sdělení, informační obsah, formát …víceAbstract:
The work deals with the influence of the cultural environment of the Czech Republic on appropriate advertising appeals using the mechanisms defined by an Israeli scientist named Shalom Schwartz. The base of the dissertation is a research trying to find out the value orientation of the Czech Republic inhabitants. The results of the research could be used for defining suitable advertising appeals, which …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2007
Identifikátor:
4921
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2007
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ROUBALÍKOVÁ, Jana. \textit{Vliv kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů (využití hodnotových typů S. Schwartze)}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2007. Dostupné z: https://theses.cz/id/c56sud/.
Jak správně citovat práci
ROUBALÍKOVÁ, Jana. Vliv kulturního prostředí České republiky na tvorbu vhodných reklamních apelů (využití hodnotových typů S. Schwartze). Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 04. 2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Globální marketing a lokální kultura
Yulia Savelyeva -
Marketing a zohledňování sociální a kulturní různorodosti
Arina Anufriieva -
Pionýři na Cejlu: vzpomínání jako legitimizační strategie kreativní třídy
Vojtěch Kaláb -
Kulturní dimenze rozvoje lidských zdrojů v obci Mirovice
Veronika VLASÁKOVÁ -
ČESKÉ A NĚMECKÉ KULTURNÍ DIMENZE A STANDARDY V PROSTŘEDÍ ČESKÉ A NĚMECKÉ MLÁDEŽE
Barbora SVOBODOVÁ -
Kulturní dimenze Španělska s důrazem na pracovní trh
Nikol Smolíková -
Kulturní odlišnosti v obchodním kontextu: kritika Hofstedeho koncepce kulturních dimenzí
Nikola Pospíšilová -
Kulturní dimenze rakouské zahraniční politiky
Jana Bártová