Rozvoj nových formátů v prodejní síti automotive – Bc. Alexandra Subbotina
Bc. Alexandra Subbotina
Diplomová práce
Rozvoj nových formátů v prodejní síti automotive
DEVELOPMENT OF NEW SALES FORMATS IN THE AUTOMOTIVE NETWORK
Anotace:
Diplomová práce se skládá ze dvou částí: teoretická a praktická. Hlavním cílem je zjistit postoj partnerů na ruském trhu k novému digitálnímu formátu dealerství, a to na základě analýzy stávajících formátů, porovnání s tradičním typem dealerství a kvalitativního výzkumu mezi dealery na ruském trhu. Práce popisuje současny sta dealerské sítí ŠKODA AUTO a.s., detailně popisuje tradiční a digitální showroomy …víceAbstract:
The diploma thesis consists of two parts: theoretical and practical. The main goal is to find out the attitude of partners in the Russian market towards the new digital format of dealerships, based on the analysis of existing formats, comparison with the traditional type of dealership and qualitative research among dealers in the Russian market. The work describes the current status of the dealer network …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Hana Volfová, Ph.D.
- Oponent: Jana Pechová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Mezinárodní marketing
Práce na příbuzné téma
-
Rebranding dealerské sítě Škoda Auto, a.s. v České republice
Jiří Štěnička -
Vyhodnocování kvality distribuční sítě: Servisní služby v prodejní síti Škoda Auto
Aleksei Terekhin -
Výzkum modulačních formátů pro optické sítě nové generace
Miroslav Potočný -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal -
Průzkum B2C a B2B trhu kuřecího trhu v ČR
Tim Poláš -
Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
Adriana Čožíková -
Změny v kupních rozhodovacích procesech zákazníků na B2B a B2C trzích v 21. století
Tomáš Huleš
Název
Vložil
Vloženo
Práva