Rebranding dealerské sítě Škoda Auto, a.s. v České republice – Jiří Štěnička
Jiří Štěnička
Bakalářská práce
Rebranding dealerské sítě Škoda Auto, a.s. v České republice
Rebranding of dealer network of ŠKODA AUTO, a. s. in the Czech Republic
Anotace:
Cílem bakalářské práce je pochopení kroků, které vedly firmu ŠKODA AUTO, a. s. k rebrandingu její značky. Teoretická část je zaměřena na objasnění pojmů souvisejících s tématem brandingu, rebrandingu, corporate identity a corporate designu. V další části je popsána historie značky ŠKODA, vývoj její obchodní sítě v České republice a předchozí architektonický koncept prodejen. Představena je také nová …víceAbstract:
The aim of this thesis is to understand the steps that led ŠKODA AUTO, a. s. for rebranding of its brand.The theoretical part is focused on clarification of terms related to the topic of branding, rebranding, corporate identity and corporate design.The next section describes the history of ŠKODA AUTO, the development of its sales network in the Czech Republic and previous architectural concept of stores …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Jiří Jíra
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu
Práce na příbuzné téma
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Budování corporate identity vybraného podniku pomocí nástrojů IMK
Ekaterina Ovchenkova -
Inovace corporate identity vybraného podniku pomocí moderních nástrojů IMK
Lucie Zábranská -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Tereza Janečková -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Gabriela Ducháčová -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingového mixu
Jakub Červenka -
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
David Vincenc
Název
Vložil
Vloženo
Práva