Sémiotická analýza reklamní kampaně "Nemyslíš, zaplatíš!" – Bc. Lucie DRAHOŠOVÁ
Bc. Lucie DRAHOŠOVÁ
Diplomová práce
Sémiotická analýza reklamní kampaně "Nemyslíš, zaplatíš!"
Semiotic analysis of advertising campaign "Nemyslíš, zaplatíš!"
Anotace:
Předkládaná diplomová práce "Sémiotická analýza reklamní kampaně Nemyslíš, zaplatíš!" se zabývá audiovizuální reklamní kampaní Nemyslíš, zaplatíš!, především pak analýzou jednotlivých znaků a znakových systémů jednotlivých reklam. Metodou kvalitativního výzkumu, konkrétně formou sémiotické analýzy, práce odhaluje základní konvence, popisuje signifikantní znaky, a charakterizuje systém syntagmatických …víceAbstract:
Diploma thesis "Semiotic analysis of advertising campaign Nemyslíš, zaplatíš!" occupies by audiovisual advertising campaign Nemyslíš, zaplatíš!, mainly by analysis of particular signs and sign systems of advertisements. Using qualitative research methods, specifically semiotic analysis, this work reveals the basic conventions, describes the significant characteristics, and characterizes the system …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 5. 2012
Zveřejnit od: 17. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Martin Foret
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DRAHOŠOVÁ, Lucie. Sémiotická analýza reklamní kampaně "Nemyslíš, zaplatíš!". Olomouc, 2012. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Humanitní studia / Kulturální studia
Práce na příbuzné téma
-
Spoty SPOZ a ČSSD ve volbách do PSP 2013: sémiotická analýza
Lucie Barnetová -
Sémiotická analýza vizuální komunikace sociálních sítí
Šárka Michalíková -
Chování firem na platformě TikTok: sémiotická analýza
Anna Fišerová -
Sémiotická analýza postav z počítačových her
Thach Thao Le -
Pohádky v pohádce - Sémiotická analýza pohádek v Kdramatu „Psycho But it’s Okay“
Thanh Nhan Phan -
Sémiotická analýza vybraných reklamních spotů společnosti Nike, Inc. jako globální značky
Aleksandar Mijić -
Obraz ženy vo vybraných reklamách spoločnosti Kofola: semiotická analýza
Lenka Galbavá -
Sémiotická analýza a klasifikace znaků používaných k označení dámských a pánských toalet v brněnských veřejně přístupných organizacích
Gabriela Tšponová
Název
Vložil
Vloženo
Práva