Výuka elementárního čtení metodou Sfumato v expoziční fázi – Mgr. Miroslava Pavlíčková
Mgr. Miroslava Pavlíčková
Diplomová práce
Výuka elementárního čtení metodou Sfumato v expoziční fázi
Teaching Elementary Reading by the Sfumato Method in the Exposure Phase
Anotace:
Diplomová práce se zabývá výukou elementárního čtení metodou Sfumato v její expoziční fázi. Zaměřuje se především na obsah a naplňování stanoveného kurikula. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V první části jsou nastíněna východiska výuky čtení a teoretické poznatky z oblasti současného pojetí výuky čtení. Praktická část je věnována empirickému šetření, jehož cílem je deskripce výuky …víceAbstract:
The topic of this diploma thesis is teaching elementary reading by the Sfumato method in its phase of exposition. The thesis‘ main focus is on content and fulfilment of method’s stated curriculum. The thesis is divided into the theoretical and practical part. Resources and theoretical knowledge of contemporary teaching reading conception are presented in the first part. In the practical part, author …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/go7qu/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2017
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Havel, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Petra Vystrčilová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy (pětileté) / Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Teaching elementary literacy in English
Tereza Heisigová -
Výukové aplikace ve výuce elementárního čtení a psaní očima rodičů a učitelů
Eva Straková -
Metoda Les Alphas ve výuce elementárního čtení ve francouzském školství
Nikola Guzdková -
Využití vzdělávacího softwaru ve výuce žáků s obtížemi ve čtení
Pavlína Haščynová -
Diagnostika čteného textu ve 2. ročníku ZŠ v návaznosti na metody prvopočátečního čtení
Lucie SCHÖNBAUEROVÁ -
Využití metody Splývavého čtení v edukaci žáků s potížemi učení
Alena Stejskalová -
Využití aktivizačních metod ve výuce čtení a psaní
Nikola Novotná -
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá