Variability in inclination toward national products among European regions and its impact on consumer behavior – Daria Artamonova
Daria Artamonova
Bakalářská práce
Variability in inclination toward national products among European regions and its impact on consumer behavior
Variabilita inklinace k národním produktům mezi evropskými regiony a její dopad na chování spotřebitele
Anotace:
Diplomová práce zkoumá úroveň predispozice k domácím značkám v produktové kategorii, která je považována za „národní hrdost“ ve třech evropských regionech: Francii, České republice a Rusku. Cílem práce bylo zjistit, zda existuje rozdíl mezi úrovní této predispozice mezi evropskými regiony a pokud by tyto rozdíly byly zjištěny, určit, zda mají vztah k celkovým rozdílům v chování spotřebitelů mezi regiony …víceAbstract:
The thesis investigates the level of predisposition towards domestic brands in the product category, which is considered "national pride" in three European regions: France, Czech Republic and Russia. The aim of the thesis work was to determine whether there is a notable variability between the levels of this predisposition between European regions and, if these variabilities were found, to determine …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 2. 2020
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/82985
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
- Vedoucí: Andrea Escobar Rios
- Oponent: Marija Zlatić
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ARTAMONOVA, Daria. \textit{Variability in inclination toward national products among European regions and its impact on consumer behavior}. Online. Bakalářská práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2020. Dostupné z: https://theses.cz/id/c5ehch/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/82985
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Impacts of Ethnocentrism and Country of Origin on Purchase Decision in Tanzania
Grace Edward Mbwiga -
Efekt země původu a jeho vliv na spotřebitelské chování
Veronika Šilhanová -
Effect of Branding on Consumer Purchase Behaviour: Household Appliances Industry
Merve Bahcivancilar -
Country of Origin Effect a marketing vín
Jan Řebíček -
The Effect of Electricity Prices on Consumption Patterns in the Czech Republic
Anara Amangaliyeva -
Vliv reklamy na spotřebitelské chování.
Michaela Pafčugová -
Efekt země původu a jeho vliv na spotřebitelské chování
Veronika Šilhanová -
Vliv země původu na spotřebitelské chování
Katsiaryna Kurhan