Daria Artamonova

Bakalářská práce

Variability in inclination toward national products among European regions and its impact on consumer behavior

Variabilita inklinace k národním produktům mezi evropskými regiony a její dopad na chování spotřebitele
Anotace:
Diplomová práce zkoumá úroveň predispozice k domácím značkám v produktové kategorii, která je považována za „národní hrdost“ ve třech evropských regionech: Francii, České republice a Rusku. Cílem práce bylo zjistit, zda existuje rozdíl mezi úrovní této predispozice mezi evropskými regiony a pokud by tyto rozdíly byly zjištěny, určit, zda mají vztah k celkovým rozdílům v chování spotřebitelů mezi regiony …více
Abstract:
The thesis investigates the level of predisposition towards domestic brands in the product category, which is considered "national pride" in three European regions: France, Czech Republic and Russia. The aim of the thesis work was to determine whether there is a notable variability between the levels of this predisposition between European regions and, if these variabilities were found, to determine …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 2. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2021
  • Vedoucí: Andrea Escobar Rios
  • Oponent: Marija Zlatić

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/82985

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod