The Importance of Music in Television Advertising – Petra Kovácsová
Petra Kovácsová
Bachelor's thesis
The Importance of Music in Television Advertising
The Importance of Music in Television Advertising
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je analyzovat význam hudby v televizní reklamě za pomocí výzkumných otázek a interpretace dat. Práce je rozdělena na praktickou a teoretickou část. Teoretická část zpracovává a definuje pojmy z oblasti hudby a jejího působení na lidskou mysl, televizní reklamy a hudby v televizní reklamě. Praktická část je zaměřena na vlastní výzkum zabývající se významem a působením …moreAbstract:
The main objective of this bachelor thesis is to analyze the importance of music in television advertising with the help of research questions and data interpretation. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part handles and defines terms such as music and its influences on human psyche, television advertising and music in television advertising. The practical part …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2016
Accessible from:: 5. 5. 2016
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Kovácsová, Petra. The Importance of Music in Television Advertising. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.5.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 5. 5. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration
Theses on a related topic
-
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Filip Doležal -
Vliv televizní reklamy na spotrebitele konkrétního produktu u vybrané společnosti
Dávid Srna -
Vliv internetové a televizní reklamy na mladistvé
Rebeca Czempielová -
Vliv televizní reklamy na prosperitu vybrané společnosti
Lukáš Lakomý -
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
Viktorie Genzerová -
Reklama jako součást našeho života (Vliv televizní reklamy na výběr značky při nakupování kosmetiky u žen a mužů v Hradci Králové)
Ivana Čecháková -
Vliv reklamy na chování spotřebitelů
Natálie Režná -
Vliv reklamy na školní děti
Jan Kostka