"Ekomóda": projev zmasovění nebo individualizace? – Bc. Magdalena Gabrielová
Bc. Magdalena Gabrielová
Diplomová práce
"Ekomóda": projev zmasovění nebo individualizace?
"Ecomode": Demonstration of Massification or Individualization?
Anotace:
Tato práce se zabývá současnými environmentálně příznivými přístupy k odívání, zejména ekomódou. Dívá se na ekomódu jako na environmentálně příznivou tendenci nejen environmentálně uvědomělých jedinců, ale především v kontextu konvenčního módního průmyslu. Módu popisuje jako sociální fenomén a nahlíží na ni z pohledu spotřeby a individualizace. Vybírá ze současné módy projevy individualizace s environmentálním …víceAbstract:
This thesis deals with current approaches to environmentally favorable clothing, especially ecofashion. It describes ecofashion not only as environmentally friendly trend of individuals who are environmentally conscious but especially in the context of the conventional fashion industry. It describes fashion as a social phenomenon in terms of consumption and individualization. It selects signs of individualization …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 12. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/sp5w0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 1. 2011
- Vedoucí: prof. RNDr. Hana Librová, CSc.
- Oponent: Mgr. Pavel Klvač
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíMagisterský studijní program / obor:
Humanitní environmentalistika (tříleté) / Humanitní environmentalistika
Práce na příbuzné téma
-
The effects of sustainable marketing on customers to consider environmentally conscious product in fashion industry
Selin Senyuva -
Secondhandy - environmentálně uvědomělé nakupování?
Monika Lukašíková -
Spotřeba domácností z environmentální perspektivy
Zuzana Tůmová -
Kapitalisticky realizmus, etická móda a slow fashion
Daša Turská -
Zelený konzum jako důsledek hyperkonzumu
Alžběta Kovácsová -
Marketingová komunikace udržitelných značek módy na Instagramu
Vendula Celuchová -
Slow Fashion, aneb tempo giusto ve světě pomíjivých módních trendů
Ivana Ježková -
Návrh strategie luxury marketingu značky Christian Dior
Denisa Kalakajová