Strategie budování autority u začínajícího pedagoga – Bc. Kateřina Trojanová
Bc. Kateřina Trojanová
Master's thesis
Strategie budování autority u začínajícího pedagoga
Strategies used by beginning teachers to build their authority
Abstract:
Diplomová práce se zabývá budováním autority u začínajících pedagogů a vytvářením strategií, které tomuto budování napomáhají. Práce je rozdělena na část teoretickou a empirickou.Teoretická část obsahuje tři kapitoly. První kapitola je věnována vymezení pojmu autorita, který je kladen do kontextu dnešní doby a následně vysvětlen v jeho souvislostech s výchovou ve školním prostředí. Druhá kapitola se …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 12. 2014
Identifier:
http://evskp.uhk.cz/eM3493
Thesis defence
- Date of defence: 12. 1. 2015
- Supervisor: Mgr. Kateřina Juklová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Radka Skorunková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Hradec KrálovéUniversity of Hradec Králové
Faculty of EducationMaster programme / field:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pro střední školy - základy společenských věd, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - německý jazyk a literatura
Theses on a related topic
-
Autorita začínajícího učitele na školách zdravotnického zaměření
Jana KRAUSOVÁ -
Jak začínající učitelé vnímají svoji autoritu. Použití metody čistého jazyka pro výzkum myšlení začínajících učitelů
Václav Vydra -
Autorita začínajícího učitele a její rozvoj
Helena NOVOTNÁ -
Učitel a autorita
Veronika VOJTOVÁ -
Kázeň a začínající učitel na druhém stupni základní školy
Iva Hoferková -
Role uvádějícího učitele v profesním rozvoji začínajícího učitele ve vybrané mateřské škole
Kateřina Dobčáková -
NEDESTRUKTIVNÍ ZKOUŠENÍ MATERIÁLU:
Tomáš Kadeřábek -
Dotazník hodnocení učitele žákem jako nástroj k sebereflexi učitele
Tomáš HLADÍK
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights