Strategie budování autority u začínajícího pedagoga – Bc. Kateřina Trojanová
Bc. Kateřina Trojanová
Diplomová práce
Strategie budování autority u začínajícího pedagoga
Strategies used by beginning teachers to build their authority
Anotace:
Diplomová práce se zabývá budováním autority u začínajících pedagogů a vytvářením strategií, které tomuto budování napomáhají. Práce je rozdělena na část teoretickou a empirickou.Teoretická část obsahuje tři kapitoly. První kapitola je věnována vymezení pojmu autorita, který je kladen do kontextu dnešní doby a následně vysvětlen v jeho souvislostech s výchovou ve školním prostředí. Druhá kapitola se …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2014
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eM3493
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 1. 2015
- Vedoucí: Mgr. Kateřina Juklová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Radka Skorunková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství pro střední školy - základy společenských věd, Učitelství pro 2. stupeň ZŠ - německý jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Autorita začínajícího učitele na školách zdravotnického zaměření
Jana KRAUSOVÁ -
Jak začínající učitelé vnímají svoji autoritu. Použití metody čistého jazyka pro výzkum myšlení začínajících učitelů
Václav Vydra -
Autorita začínajícího učitele a její rozvoj
Helena NOVOTNÁ -
Učitel a autorita
Veronika VOJTOVÁ -
Kázeň a začínající učitel na druhém stupni základní školy
Iva Hoferková -
Role uvádějícího učitele v profesním rozvoji začínajícího učitele ve vybrané mateřské škole
Kateřina Dobčáková -
NEDESTRUKTIVNÍ ZKOUŠENÍ MATERIÁLU:
Tomáš Kadeřábek -
Dotazník hodnocení učitele žákem jako nástroj k sebereflexi učitele
Tomáš HLADÍK
Název
Vložil
Vloženo
Práva