Analýza spotřebitelského chování na trhu s elektrickými vozy – Jiří Nezval
Jiří Nezval
Bachelor's thesis
Analýza spotřebitelského chování na trhu s elektrickými vozy
Consumer Behaviour Analysis in the Electric Vehicle Market
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je identifikace spotřebitelského chování na trhu s elektrickými vozy. Práce je zaměřena na problematiku elektromobility zejména v České republice a zkoumá názory a postoje spotřebitelů směrem k elektrickým vozům. Tato problematika společně s důležitostí ochrany přírody je dnes velmi aktuální. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části …moreAbstract:
The main objective of this bachelor's thesis is to identify consumer behavior in the electric vehicle market, with a focus on the issue of electromobility, particularly in the Czech Republic, and to examine consumer opinions and attitudes towards electric vehicles. This issue, along with the importance of environmental protection, is very current today. The thesis is divided into theoretical and practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2024
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/153143
Thesis defence
- Date of defence: 4. 6. 2024
- Supervisor: Adam Skácel
- Reader: Lucie Waliszewská
Citation record
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaBachelor programme / field:
Marketing / Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Chování spotřebitele při nákupu automobilů ve Středočeském kraji
Nikola Barancová -
Chování spotřebitelů a faktory ovlivňující kupní rozhodovací proces na automobilovém trhu
Kateřina Pořízková -
Vliv značky na kupní chování spotřebitele
David Krouský -
Chování spotřebitelů na trhu s pneumatikami
Jakub Marek -
Chování a preference spotřebitele na vybraném trhu
Soňa Zipfelová -
Kupní chování spotřebitelů v oblasti automobilového průmyslu
Roman VOGL -
Dopady emisního podvodu na chování spotřebitelů
Aneta Zůbková -
Implementations of Industry 4.0 in the German automotive industry
Felix Alexander Knigge