Iracionální chování zákazníků poštovních služeb – Bc. Klára Baťová
Bc. Klára Baťová
Master's thesis
Iracionální chování zákazníků poštovních služeb
Abstract:
Práce se zaměřuje na iracionální chování zákazníků v oblasti poštovních služeb, mezi jejíž poskytovatele se řadí například Česká pošta, s. p., společnost PPL nebo Zásilkovna. Iracionální chování je zkoumáno pomocí dotazníkových šetření, na jejichž základě jsou formulovány vhodné návrhy, které by měly vést ke zlepšení propagace poštovních služeb, konkrétně u České pošty, s. p.Abstract:
This paper focuses on the irrational behavior of customers in the field of postal services, which are provided for example by Česká pošta, s. p., PPL, and Zásilkovna. The irrational behavior is investigated by means of questionnaire surveys, on the basis of which suitable proposals are formulated. These proposals should lead to improved promotion of postal services, specifically at Česká pošta, s.p …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Kateřina Pojkarová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Baťová, Klára. Iracionální chování zákazníků poštovních služeb. Pardubice, 2022. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniversity of Pardubice
Faculty of Transport EngineeringMaster programme / field:
Transport Engineering and Communications / Transport Management, Marketing and Logistics
Theses on a related topic
-
Priming efekt a jeho vliv na chování spotřebitele
Michaela Hřebíčková -
Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové a obchodní strategie
Iveta Šotolová -
Framing efekt a jeho využití při tvorbě marketingové strategie
Kateřina Černá -
Behaviorální ekonomie – efekt cíleného ovlivnění
Kristýna Zychová -
Iracionální nákupní chování cestujících v železniční dopravě
Yaroslava Anchutkina -
Firemní kriminalita – Česká pošta
Zuzana Kropáčková -
Rizika a mimořádné události v rámci státního podniku Česká pošta s.p.
Kristýna Kroutilová -
Získávání a výběr zaměstnanců ve státním podniku Česká pošta, s. p.
Lenka Barková