Navigace digitálním věkem: Role a strategie sociálních pedagogů v podpoře digitálních kompetencí u jejich cílových skupin – Bc. Romana Fraňková
Bc. Romana Fraňková
Diplomová práce
Navigace digitálním věkem: Role a strategie sociálních pedagogů v podpoře digitálních kompetencí u jejich cílových skupin
Navigating through the Digital Age: The Role and Strategies of Social Educators in Supporting Digital Competence within Their Target Groups
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá rolí a strategiemi sociálních pedagogů v rozvoji digitálních kompetencí jejich cílových skupin. Cílem práce je zjistit a popsat, jak sociální pedagogové vnímají svou roli, kterou zastávají v rozvoji digitálních kompetencí, a jaké jsou jejich strategie tohoto rozvoje. Teoretická část práce je věnována pojmu digitální kompetence, popisu sociálního pedagoga a pojetí digitálních …víceAbstract:
This thesis deals with the roles and strategies of social educators in developing digital competencies within their target groups. This thesis aims to identify and describe how social educators perceive their role in the development of digital competencies and what strategies they employ for this development. The theoretical part of the thesis is dedicated to the concept of digital competence, the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/s2j92/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2024
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
- Oponent: RNDr. Michal Černý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FRAŇKOVÁ, Romana. \textit{Navigace digitálním věkem: Role a strategie sociálních pedagogů v podpoře digitálních kompetencí u jejich cílových skupin}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/c6fgub/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Strategie rozvoje lektorských dovedností z pohledu koordinátora ICT na ZŠ Zašová
Kateřina HOLČÁKOVÁ -
Rozvoj digitálního vzdělávání jako součást Strategie 2030+
Jan Vejtasa -
Digitální marketingová strategie pro rozvoj online ticketingu: případová studie firmy NFCtron
Zuzana Plachá -
Rozvoj digitálních kompetencí pro uplatnění na trhu práce u zdravotně postižených osob
Tereza Kučerová -
Rozvoj digitálních kompetencí v jazykové a slohové složce předmětu český jazyk
Andrea FOJTÍKOVÁ -
Rozvoj digitálních kompetencí v matematice na 1. stupni základní školy
Dominika KONRÁDOVÁ -
Ozobot jako nástroj pro rozvoj digitálních kompetencí
Edita JANEČKOVÁ -
Výukový materiál pro rozvoj vybraných digitálních kompetencí pro žáky 1. st. ZŠ
Petra KOČKOVÁ