Bc. Romana Fraňková

Diplomová práce

Navigace digitálním věkem: Role a strategie sociálních pedagogů v podpoře digitálních kompetencí u jejich cílových skupin

Navigating through the Digital Age: The Role and Strategies of Social Educators in Supporting Digital Competence within Their Target Groups
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá rolí a strategiemi sociálních pedagogů v rozvoji digitálních kompetencí jejich cílových skupin. Cílem práce je zjistit a popsat, jak sociální pedagogové vnímají svou roli, kterou zastávají v rozvoji digitálních kompetencí, a jaké jsou jejich strategie tohoto rozvoje. Teoretická část práce je věnována pojmu digitální kompetence, popisu sociálního pedagoga a pojetí digitálních …více
Abstract:
This thesis deals with the roles and strategies of social educators in developing digital competencies within their target groups. This thesis aims to identify and describe how social educators perceive their role in the development of digital competencies and what strategies they employ for this development. The theoretical part of the thesis is dedicated to the concept of digital competence, the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 8. 2024
  • Vedoucí: Mgr. Pavlína Mazáčová, Ph.D.
  • Oponent: RNDr. Michal Černý, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta