Průzkum potenciálu segmentu OFFICE na B2B trhu pro společnost Greiner Assistec s.r.o. – David Šohaj
David Šohaj
Bachelor's thesis
Průzkum potenciálu segmentu OFFICE na B2B trhu pro společnost Greiner Assistec s.r.o.
The Research of OFFICE Segment Potential for Greiner Assistec s.r.o. on the B2B Market.
Anotácia:
Cílem této práce bude zpracování průzkumu potenciálu segmentu OFFICE na B2B trhu pro společnost Greiner Assistec s.r.o. Tento segment zahrnuje plastové součásti pro kancelářskou techniku; od přesných dílů pro kopírovací zařízení až po součástky nejrůznějších pořadačů papíru. Práce bude rozdělena do dvou částí, na teoretickou a praktickou. Teoretická část se bude zabývat jednotlivými systémy a nástroji …viacAbstract:
The aim of this thesis will be the processing of OFFICE segment potential for Greiner Assistec s.r.o. on the B2B Market. This segment includes plastic components for the office equipment from the accurate components for photocopying facilities to the components for various paper binders. Thesis will be divided into two parts, theoretical and practical. The theoretical part will deal with the systems …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Zverejniť od: 24. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠOHAJ, David. \textit{Průzkum potenciálu segmentu OFFICE na B2B trhu pro společnost Greiner Assistec s.r.o.}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/c6msip/.
Jak správně citovat práci
Šohaj, David. Průzkum potenciálu segmentu OFFICE na B2B trhu pro společnost Greiner Assistec s.r.o.. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Štěpánka Bořková -
Specifika působení vybrané firmy na B2B a B2C trzích
Yevgen Getman -
Komparace a vyhodnocení chování tržních subjektů na trzích B2B, B2C, C2B a C2C
Pavel Kasal -
Moderní marketingová komunikace společnosti s integrovaným portfoliem zákazníků B2B a B2C
Klára Švábová -
Marketingová strategie firmy B&B Commercial Activity na B2B trhu
Adriana Čožíková -
Vývoj digitalizace obchodu v B2B pohledem zákazníků
Nikola Kružberská -
Návrh B2C a B2B prodeje nábytku online
Veronika Tylová -
Průzkum B2C a B2B trhu kuřecího trhu v ČR
Tim Poláš