Vývoj product placementu v české a slovenské kinematografii v letech 2000-2019 – Nikola Švejdová
Nikola Švejdová
Bachelor's thesis
Vývoj product placementu v české a slovenské kinematografii v letech 2000-2019
Development of Product Placement in Czech and Slovak Cinematography in the Years 2000-2019
Anotácia:
Tato práce se zabývá způsoby používání product placementu v českých a slovenských filmech promítaných v kinech v letech 2000-2019. Jako metoda výzkumu byla vybrána obsahová analýza jednotlivých filmů, na jejímž základě byla umístění značek posouzena dle několika vybraných kritérií. Jako vzorek bylo vybráno dvanáct filmů a časové období rozděleno na dvě dekády (2000-2009 a 2010-2019). Každé tři filmy …viacAbstract:
This paper deals with the ways of using product placement in Czech and Slovak films screened in cinemas during the years 2000-2019. The content analysis of individual films was chosen as a research method, the placement of brands was assessed according to several selected criteria. Twelve films were selected as a sample and the time period was divided into two decades (2000-2009 and 2010-2019). Every …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠVEJDOVÁ, Nikola. \textit{Vývoj product placementu v české a slovenské kinematografii v letech 2000-2019}. Online. Bakalárska práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/c6o375/.
Jak správně citovat práci
Švejdová, Nikola. Vývoj product placementu v české a slovenské kinematografii v letech 2000-2019. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Implementace fikce do dokumentárního žánru:Doc-fi v současné české a slovenské kinematografii.
Karolína Garguláková -
Product placement ve filmech Marvel Cinematic Universe
Eliška Filípková -
Product placement v kinematografii
Matěj Horák -
Marketingová komunikace - product placement
Yuliia Makarova -
Product placement a jeho vnímání českou populací
Lukáš Marek -
Diferenciace podoby a užití product placementu, aneb autorský producentský přístup Miloslava Šmídmajera
Zuzana Krupová -
Product placement a jeho využití ve filmu 2Bobule
Zuzana Slavíčková -
Role product placementu ve vysílání veřejnoprávní a soukromé televizní stanice
Jan Maruška